.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشاورزان گيلاني راه وزير را بستند
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است...
كشاورزان گيلاني راه وزير را بستند

صبح امروز اهالي دو روستاي شهرستان املش راه را بر روي وزير جهاد كشاورزي بستند!
صبح امروز مهندس اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه جهت بازديد از شاليزارها ، مزارع و تاسيسات كشاورزي به شهرستان املش سفر كرده بود در دو روستاي جوركاسر و حاجي آباد اين شهرستان، اهالي اين دو روستا با تجمع هنگام برگشت راه را بر روي وزير جهاد كشاورزي و همراهان وي بستند!
به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، تجمع كنندگان كه نسبت به پائين بودن قيمت برگ سبز چاي ،كمبود و عدم بموقع توزيع كودشيميايي ، عدم پرداخت تسهيلات مربوط به ضرر و زيان ناشي از برف و يخ زدگي محصولات كشاورزي در سال گذشته ، مقرون به صرفه نبودن برداشت چاي و كشت مزارع برنج و همچنين كمبود آب شرب و زراعي اعتراض داشتند.
اين اعتراض در حالي صورت گرفت كه اهالي روستاي جوركاسر با آتش زدن لاستيك ساعاتي راه را بر روي وزير و همراهان بستند و معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي واجبي و ضروري استفاده مي كنندو علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است.
آنها از وزير جهاد كشاورزي خواستند اعتراضاتشان را مستقيما به گوش رئيس جمهور رسانده وديگر اعتمادي به وعده مسئولان محلي ندارند.
بر پايه اين گزارش: اين تجمع پس از حدود سه ساعت با قول مساعد وزير جهاد كشاورزي مبني بر رفع آنها در جلسه مشترك با استاندار گيلان و همچنين انعكاس آنها به دولت پايان يافت.
گفتني است بيشتر اعتراضات اهالي اين روستاها به سمت عباسي نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي بود كه براي رفع برخي از اين مشكلات وعده داده بود ولي تا كنون هيچگونه اقدامي را انجام نداده است.
لازم به ذكر است وزير جهاد كشاورزي را فرماندار املش ،امام جمعه و نماينده شهرستان و همچنين رئيس جهاد كشاورزي استان گيلان همراهي مي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.